top of page

הדגל שלי הוא 'למרות הכול' כחול ולבן

ברוכים הבאים לחופשה המשפחתית הראשונה שלנו בהרכב מלא (להוציא את האתנחתא הקטנה כשעלינו לירושלים ליומיים לפני החזל"ש שלי מהחל"ד עם מתן) ורגע לפני שנהפוך רשמית להרכב מלא יותר.. כן הזמן עובר מהר מאוד בהריון כאמא לאחד ועצמאית במשרה מלאה, שבוע 30 עוד רגע מגיע!

תזכורת לציונים בגולה: דגלי ישראל מבלוני כחול ולבן-נתב"ג. אינסטגרם

ומה יותר מושלם מלנצל הזדמנות אחרונה (כנראה ;) לטיסה לפני הלידה, את הקושי בהתאקלמות לאחר חופשת הפסח הארוכה, ופתחו של שבוע עבודה חצי מת בלאו הכי - ערב ויום הזכרון, ערב ויום העצמאות? נכון! גיחה קצרה וקסומה ל-5 ימים ברודוס היפה שביוון, בשתי מילים: 'טעינת מצברים'.

אצלנו בהחלט התחילה "העונה" ק - י - ץ! אינסטגרם

הדילים ליוון היו מעט טריקים (סופ"ש של 3 לילות - מעט מידי או אמצע שבוע 4 לילות - העדפתנו האישית, אם כבר אז כבר) והעובדה שהעונה עבורם ביוון עוד לא התחילה רשמית הפכה ליתרון עבורנו, נהנינו ממלון ברמה מאוד גבוהה במחיר משתלם ובשליש תפוסה מבעונה וכמעט ללא ישראלים ברקע (בכל זאת באנו לנקות את הראש קצת..)

הנוף שנגלה אלינו כל יום מכסאות הנוח, ממש מתחת לסוויטה שבה שהינו

החוף הסמוך למלון, מראה קסום ורחשי הטבע במרחק דקות הליכה בודדות מהמלון

AtriumPlatinum המלון המעולה שבו בילינו את העצמאות שלנו, הוא למעשה ריזורט שלא ממש צריכים לצאת ממנו, כי הוא מכיל את כל הפינוקים לחופשת בטן-גב מושלמת: נושק לחוף ים מבודד, על בסיס חצי פנסיון (אחד החדרי אוכל העשירים והמפנקים שנתקלתי בהם מעולם), מגוון בריכות כולל מקורה, בר בבריכה, מסעדה, חנות נוחות, בר אקסקלוסיבי בלובי, ספא ואפילו חדר משחקים לילדים כולל פעילויות. שלמות כבר אמרנו?

קאלימרה! כך נראתה פתיחתו של כל בוקר קסום ברודוס מחדר האוכל שבקומה ה-8

שחמט, מישהו? בין מגוון הבריכות הפוגה מעמיקה

כאמור, המלון פועל על בסיס חצי פנסיון ויש כאלו שיעדיפו אירוח של פנסיון מלא (במיוחד אם נוסעים עם ילדים), אבל ברמת ההיצע שקיבלנו ב-2 הארוחות שאכלנו במלון לא היה מי מאיתנו שנשאר רעב או חשב על אוכל בין הבוקר לערב ויצא לנו בדיוק פעם וחצי שתגברנו בנשנושים בבר הבריכה, לעומת המינימרקט הצמוד שבו היה כיף ללקט חטיפים מקומיים ומים קרים בגרושים על בסיס יומי.

אפילו הירידה מהמלון לחוף הים הסמוך תוכננה בקפידה

מתן מגלה אוצרות על שפת הים. אינסטגרם

אם לומר את האמת, לא מצאנו צורך כלל לצאת מהמלון ולוותר על זמן התפנקות, אבל למרות זאת ירדנו לקראת השקיעה לחוף הים הנושק והמשגע שכיאה להרבה חופים ביוון הוא מלא באבנים קסומות (משחק לילדים וגם מזכרת לקחת מהטיול) ובמרחק נסיעה באוטובוס של 6 דקות נסיעה מגיעים למרכז העיר ונהנים מהעיר העתיקה והנמל, מקומות בילוי וחנויות בוטיק. נרשמו אצלנו 2 ביקורים כאלו, פעם בלילה ופעם אחה"צ, כיף גדול.

כנסיה מעניינת על הטיילת המקבילה לנמל

רשות הדואר שלנו הגיעה עד רודוס, ריצופים שפוגשים בטיילת

נמל רודוס היפהפה בשעת שקיעה

מעבר לכך למי שחשקה נפשו בטיולים בזמן שהותו ברודוס, יוצאים סיורים יומיים מהמלון לאתרים קרובים כמו לינדוס (העיירה הלבנה), רודוס העיר העתיקה ושייט למרמריס (הריביירה הטורקית) והאי סימי המאורגנים ע"י נציגי חב' קשרי תעופה (שדרכה טסנו) וכרוכים בתשלום נפרד עבור המבוגרים וילדים מגיל 4 עד 12 בחצי מחיר.

אנחנו דילגנו על האופציות הנ"ל ולטשנו עיננו לעבר פארק מים לא רחוק מהעיר שנחשב לאחד הגדולים באירופה, אבל רצה הגורל והוא נפתח רשמית רק 4 ימים אחרי שחזרנו ארצה, קצת באסה אבל בהחלט משאיר טעם של עוד..

ספרו לי בתגובה מה החופשה האחרונה או הקרובה שלכם שייפתח לכולנו התיאבון, יאסו!

פארק מים מטורף ברודוס, אם ביקרתם ספרו איך היה.. האתר הרישמי


הירשמו לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים במייל

תודה על ההרשמה!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page