top of page

שרשרת האוריגמי שלך

הפעם בבלוג החלטתי ללכת לכיוון אחר לגמרי ממה שקראתן בו עד היום..

הרי יש קשר בלתי נפרד בין הסטייל האישי שכל אחת מאמצת לעצמה, ההופעה שלה ומה שהיא משדרת כלפי חוץ. כל ההקדמה הזאת באה בכדי לדבר על כך שעיצוב נמצא בכל מקום והוא בפרטים הקטנים שכל אחת מאיתנו בוחרת לשלב ולהתאים לה עצמה, אם זה בריהוט בבית, אלמנטים דקורטיביים ועד לטוטאל לוק שאיתו בחרת לצאת מהבית היום.

הצטרפו אלי להרפתקה קטנה ומקסימה שבסופה תהיה גם לכן שרשרת אורגימי ייחודית לכן, מעשה ידכן. הסיפוק שביצירת דבר מופלא מעשה ידיי, היא כל המהות עבורי ועבורך?

החומרים:

> 3 סוגי עורות (אפשר גם 4) - עבור התליון

> חוט מקשר או חוט עור ארוך - עבור השרשרת

> דף עם 2 שבלונות שיצרתי עבור הכנת השרשרת (מוזמנת להירשם לבלוג על-מנת שאשלח גם לך את הקובץ המוכן להדפסה).

> ספריי דבק איכותי (או כל דבק המתאים לעור)

> וואשי טייפ או מסקנטייפ

> טוש סימון וסרגל

> סכין יפנית

השלב המקדים

מתחילים בבחירת 3 (אפשר גם 4) פיסות עורות בגוונים שונים ואלמנט קושר שיחד עם תליון העור הם מייצרים את השרשרת עצמה.

בדקו כמה אופציות של שילובי עורות עם החוט הקשור (שיכול להיות אף הוא מעור) עד שתמצאו את הקומפוזיציה שעובדת נהדר עבורכן.

שלב #1 לאחר בחירת האלמנטים שירכיבו את השרשרת המדהימה שלכן, מדפיסים במדפסת הביתית את הקובץ שהכנתי עבורכן ובו 2 שבלונות (הקוראות הרשומות לבלוג קיבלו אותו במייל, הירשמי גם את ואשלח לך אותו באהבה).

שלב #2

מתחילים עם חיתוך גב השרשרת (לשרשרת יש חזית וגב המודבקים זה לזה) זוהי למעשה השבלונה שנמצאת בחלק התחתון של הדף שהדפסתן. את הצורה שחתכתן הדביקו (באמצעות מסקנטייפ) על הצד ההפוך של העור, סמנו את הצורה (עם טוש הסימון) וחתכו.

שלב #3

כעת יש לקבע את קצוות החוט הקושר (השרשרת) על גב התליון. מרססים את שני קצוות החוט בספריי דבק (או כל דבק אחר המתאים לעור) ומצמידים לאורך 2 קצוות התליון - כמו בתמונה שמתחת.

שלב #4

חותכים מהשבלונה העליונה בדף שלכן רק את 2 המשולשים הקיצוניים (והגדולים), מסמנים אותם על גבי אותו העור (הפעם העור יהיה על צידו הרגיל) שבחרתם עבור גב השרשרת וחותכים אותם.

שלב #5

מדביקים את 2 המשולשים הקיצוניים לדפנות הקיצוניות והתחתונות של גב השרשרת (בהתאמה למיקומם בשבלונה) ובכך סוגרים גם את קצוות החוט המקשר של השרשרת עצמה.

שלב #6

חותכים מהשבלונה העליונה את המשולש הבינוני, מסמנים אותו על גבי סוג העור השני שבחרתם, חותכים ומדביקים צמוד למשולש הימני הגדול (בהתאמה למיקומו בשבלונה).

שלב #7

חותכים מהשבלונה העליונה את המשולש הקטן שנשאר, מסמנים אותו על גבי סוג העור השלישי שבחרתם, חותכים ומדביקים בחלל שנותר לכם במרכז (בהתאמה למיקומו בשבלונה).

תתחדשי!

יש ברשותך, שרשרת מקורית לך, בשבילך שיצרת בעצמך ובכזאת קלות. בחרי לך אאוטפיט מתאים וצאי לגרוף מחמאות (מוכח, מניסיון אישי ;ׂ)


הירשמו לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים במייל

תודה על ההרשמה!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page