top of page

שיחת סלון

כנראה שעם בואה של שנה חדשה הרגשתי צורך עז להביא משהו חדש לבלוג שלי, חשיפה מסוג אחר. מעת לעת אני עוברת על שלל הנושאים שאני מתכננת לכתוב עליהם ונתקלת באחד שלו שמורה פינה מיוחדת אצלי, עיצוב חללי מגורים (סלון).

לטובת כך רתמתי את גיל (בן זוגי) ואביו יוסי לשיחת סלון צפופה על מפעל חייהם: בדוסה - עסק שבו מעצבים וגם מייצרים מערכות ישיבה וכל שאר מרכיבי הסלון כ-43 שנה בדרום ת"א. שוחחנו על נושאים כמו דינמיקה משפחתית בעסק, פרקטיקה מול טרנדיים עיצובים, העולם הדיגיטלי ועוד הרבה מעבר..

וזה המקום לספר למי שעוד לא יודע, שאני מעצבת פנים ונמצאת בחנות בימי שני וחמישי ומקיימת פגישות ללא עלות (09:00-13:00) לצורך הכוונה בבחירות, קבלת ההחלטות ויצירת האווירה והמראה הכולל של חלל המגורים שלכם, אז נצלו את זה והפיצו את הבשורה.

ספר על העסק, הרעיון מאחורי בדוסה

עסק משפחתי שנולד בכדי לתת מענה כולל לכל חדר מגורים (סלון) באשר הוא.

מאחורי החזון עומד מפעל ובו מייצרים את מרכיבי הסלון השונים: מערכות ישיבה, שולחנות, מזנונים, כורסאות ועוד, כאשר הדגש המרכזי הוא ההתאמה האישית לדרישות וצרכי הלקוח העומד מולנו בחנות הממוקמת בלב רח' הרצל שבת"א.

הלב והנשמה מאחורי בדוסה הם יוסי וגיל בדוסה, אב ובן שבעזרת הדינמיקה הייחודית להם מובילים את העסק כל אחד בתחומו: גיל בניהול, עיצוב ושיווק דיגטילי ויוסי בייצור ובפן הפרקטי של העסק.

הגדר את חשיבותו של הסלון בבית מגורים

ניתן לראות בהרבה בתי מגורים שהמטבח מקבל מקום של כבוד בתכנון ולצידו ישנו חלל הסלון שיחדיו הם הלב הפועם של החלל הציבורי. חלל הסלון משרת שתי מטרות על: הפן המשפחתי הגנרי ומאידך הפן המארח והצגת העיצוב הנבחר ומשם נובעת חשיבותו.

מי הם הלקוחות של בדוסה?

ניתן לאפיין 3 סוגי לקוחות עיקריים שמגיעים לבדוסה:

1) כאלו שזאת דירתם הראשונה ואשר מרהטים אותה מאפס, לעתים הם יגיעו לחנות לאחר ייעוץ ממעצב או אפילו עם אחד שמלווה אותם ויהיה להם חזון עיצובי כלשהוא.

2) כאלו שיגיעו על-מנת לחדש ולרענן את הסלון הקיים ואז אנחנו מהווים עבורם את מקום המעצב ומסייעים בבחירות השונות.

3) כאלו שזה נטו עניין של צורך עבורם, למשל סטודנטים המחפשים ספת אירוח, שולחן קטן דברים פרקטיים, כאשר המחיר וזמינות המוצר הם שם המשחק.

לכל אחת מקטגוריות העל הללו אנחנו נותנים מענה מקצועי, מייעצים, מכוונים ושומרים לאורך כל הזמן על רמת השירות הגבוהה ביותר, איכות המוצרים והגמר שלהם.

ספה מדגם "גרין" / צילום: גיל בר

עיצבנו את הסלון ועכשיו לחלק המאתגר

בחירת הבדים..

בבדוסה, אנחנו מציעים מגוון עשיר של בדים ממיטב היבואנים הקיימים בשוק הטקסטיל כגון: רנבי, ארוטקס, ארמל, עלית, שכטר, דומיין ועוד, לאחרונה גם שילבנו בתצוגה כריות נוי משגעות של מעצבת טקסטיל מקומית, מיקה בר.

אצלנו ניתן למצוא את הקולקציות העדכניות ביותר הקיימות היום, לצד בדים ותיקים בשוק שהוכיחו את עצמם (עמידות ופרקטיות) שוב ושוב לאחר מאות מערכות ישיבה. המגוון הנרחב של סוגי הבדים וברמות הגבוהות ביותר שאנחנו מציעים ללקוחותינו וברמת מחיר יחסית אחידה, הוא יתרון עצום עבורם.

מהם זמני האספקה ואופן ההתקשרות מולכם אם נתקלתי בבעיה עתידית?

כיצרנים, יש לנו יכולת לבצע אספקות מהירות ולהתאים את עצמנו למועד האספקה הנדרש מצד הלקוח. טווח האספקה הוא נרחב, אם עתידי, למשל לימי הקמה (לאחר שיפוץ או מעבר לבית/משרד חדש) או מנגד ישנן אספקות של "מהרגע להרגע" אשר עבורם אנחנו עומדים בייצור של סלון גם תוך שבוע.

סטנדרט האספקה של סלון (על כל מרכיביו) יהיה כ-3 שבועות ולרוב יסופק עוד קודם לכן.

כל סלון שמיוצר אצלנו מגיע עם תעודת אחריות ל-5 שנים מלבד שנה אחריות על הבדים הנבחרים מהיבואן.

אנחנו נוהגים לתת את רמת השירות המקצועית ביותר ולכן לעולם לא נשאיר לקוח לא מרוצה, כל בעיה מהקטנה לגדולה תקבל מענה מהיר ולקוחותינו יעידו על כך, בנוסף על היחס החם והמשפחתי שקיבלו הן בבחירת הסלון והן לאחר מכן.

מהו הטיפ האולטימטיבי ליצירת סלון מנצח?

להישאר נאמנים למי שאתם מהבית, שהסלון שבחרתם לעצב ישקף אתכם אם זה כפונקציה של חיי היומיום או באירוח ואם זה בבחירות העיצוביות (סגנון עיצובי, העמדת האלמנטים ועד לבחירת הטקסטיל). מנגד אין להתפשר על התאמת הסלון למבנה החלל, במידות בנפחים והיחס בין כלל האלמנטים.

מה עמדתך בנוגע לטרנדים והאם יש לכך ביטוי בבית הישראלי?

כיום, בעולם הדיגיטלי הכה זמין יש המון מודעות לטרנדים עיצובים שונים ואף בריחה מהם לאלו הרוצים לעצב חלל אשר יהיה נכון לעוד מס' שנים הלאה ולא בהכרח נכנע לצו השעה.

בהקשר של מגמות עיצוב בחלל הסלון, לרוב הן נמשכות כחמש עד שבע שנים והזמנים האלו אף נוטים להתקצר בשל הקצב המהיר של החיים העכשוויים. אני אישית בעד טרנדים כל עוד הם נעשים ברגש, בנגיעה קטנה (כרית נוי, פריט דקורציה, טקסטיל) שתוסיף קריצה לעיצוב הכולל אך לא תשתלט עליו וניתן יהיה לעדכן אותה כאשר מיצינו את הטרנד הנוכחי.

Black, White & Between / צילום: Barangapix

כיום ניתן לראות הרבה לקוחות המלווים ע"י מעצב, ספר על העבודה מול המעצבים

העבודה שלנו מול אדריכלים ומעצבים שונים היא ברמה היומיומית, מגיעים אלינו מעצבים מכל קצוות הספקטרום, ממוסדות בעלי שם ועד לאחרון המעצבים שזה עתה סיים קורס בתחום העיצוב. העבודה נעשית מול המעצב בדיאלוג מלא שכן הוא בעל החזון העצובי ואנחנו באים ממקום של מתן שירות.

אנחנו מעניקים ליווי צמוד למעצבים ולקוחותיהם תוך מתן עצות מתוך הידע העשיר שצברנו, דרך עדכניות בטרנדים חמים ובעולם הטקסטיל העשיר שלא מפסיק להתפתח.

כורסא מדגם "סווינג" / צילום: גיל בר

לסיכום, בעידן הדיגטלי שבו אנחנו מתקיימים, איך מתפקדת חנות רהיטים ותיקה?

בימים אלו האתר הקיים שלנו עובר אדפטציה, כך שיהיה עדכני ורספונסיבי (מותאם למכשיר) ולשם כך נערכו ימי צילום של העיצובים האחרונים שקיימים כיום בתצוגה אצלנו. ביומיום אנחנו מתחזקים עמוד פייסבוק, אינסטגרם ופינטסרט שיקבלו תאוצה עם עלייתו של האתר החדש.

אנחנו מאמינים בכוח הרב שיש ברשתות החברתיות כיום ומשתמשים בהן כבמה לפרגן לאדריכלים ומעצבים ששיתפו איתנו פעולה, זו חשיפה עבורם ועבורנו וזה כיף גדול. היתרון הגדול בעולם הדיגיטלי שהרבה לקוחות יודעים להגיע אלינו ולדרוש עיצובים שראו ולא בהכרח נמצאים בתצוגה בחנות.

עיצוב: Dori - interior design / ספה: בדוסה / צילום: עדי כהן-צדק

אתר אינטרנט: http://www.badosa.co.il

עמוד פייסבוק: https://www.facebook.com

פרופיל אינסטגרם: https://www.instagram.com/badosa_furniture


הירשמו לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים במייל

תודה על ההרשמה!

פוסטים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page